Laman

Thursday 15 November 2012

Peterpan Cerita Ku

Intro: C G Am Em (2x) 

C             G       Am 
Di malam yang sesunyi ini 
G        F 
Aku sendiri 
      Em         Dm 
Tiada yang menemani 

F                    Em 
Akhirnya kini ku sadari 
Am           Dm 
Dia telah pergi 
           F   G 
Tinggalkan diriku 

C        G           Am 
Adakah semua kan terulang 
G          F 
Kisah cintaku 
     Em        Dm 
Yang seperti dulu 

F         G            Em         Am 
Hanya dirimu yang kucinta dan kukenang 
           Dm 
Di dalam hatiku 
              Em 
Takkan pernah hilang 
           F 
Bayangan dirimu 
            G 
Untuk selamanya 

Reff: 
        C    G 
Mengapa terjadi 
       Am  Em 
Kepada dirimu 
        F 
Aku tak percaya 
    Dm       G 
Kau telah tiada 
         C     G 
Haruskah ku pergi 
           Am Em 
Tinggalkan dunia 
     Dm           F     G     C 
Agar aku dapat berjumpa denganmu 

C G Am Em 
F Dm G 

Reff: (2x) 
        C    G 
Mengapa terjadi 
       Am  Em 
Kepada dirimu 
        F 
Aku tak percaya 
    Dm       G 
Kau telah tiada 

         C     G 
Haruskah ku pergi 
           Am Em 
Tinggalkan dunia 
     Dm           F     G     C 
Agar aku dapat berjumpa denganmu

No comments:

Post a Comment